Sider

lørdag 7. januar 2017

Julekurver

Nordsalten Hobbyklubb har en utfordring
der en skal vise hva en er best på.
Når det gjelder kort, liker jeg godt CAS,
og det er vel CAS kort jeg lager mest av.
Men denne gangen har jeg IKKE laget kort,
derimot noen julekurver.
Jeg bor i Sveits, og her er denne formen for julepynt ukjent.
Men jeg liker godt julekurver.
De minner meg om koselige juleverksteder hjemme og på skolen.

Og så er jeg så glad i min Cuttlebug,
dies og embossing folders som kan brukes
på ulike måter.

Disse julekurvene er laget med en die fra Marianne Design.
Selvfølgelig kunne jeg ha brukt disse små kurvene på et kort,
men nå fikk de pynte juletreet.



Jeg ønsker å delta her:



2 kommentarer:

  1. These are lovely Liv. What beautiful tree decorations they make. Barbxx

    SvarSlett
  2. Flotte julekurver i tradisjonelle julefarger! Tusen takk for at du scrapper med NOrdsalten Hobbyklubb! Anne Lill - DT NSHK

    SvarSlett

Populære innlegg