Sider

lørdag 17. september 2016

Barnekort


Hos Kort o' Mania er utfordringen denne gangen "Barnekort".
Her i Sveits hvor jeg bor, er det akkurat nå sesong for gresskar,
og det finnes store gresskar-markeder over alt.
Ungene storkoser seg, og også for voksne er det mye å ta seg til.
Til dette kortet lot jeg meg inspirere av gresskarene
og av høstfargene som så vidt begynner å komme.
Kortet er nøytralt, uten tekst,
og det kan være for både gutter og jenter.

Jeg har brukt:
"Papeteria" A6 dobbelt kort, hvitt;
Lilla og hvitt papir;
Restepapir i forskjellige høstfarger;
Motiv: Free Dearie Dolls (farget av designeren);
Dies:
We R Memory Keepers nesting card;
Memory Box (?) Lønneblad;
Grønn og hvit penn.


Med dette kortet ønsker jeg å delta her:

5 kommentarer:

  1. What a cute card.Love the scattered leaves and doodled edges.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week.
    Lisa x

    SvarSlett
  2. Gorgeous card Liv, I like the image the colours and the leaves
    Kevin xx

    SvarSlett
  3. Eine tolle Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Basteltanten
    Viele Grüße Andrea

    SvarSlett
  4. Så fargerikt og flott barnekort :-)
    Helt supert at det kan brukes til både gutt og jente.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår Barnekort.
    Lykke til !!

    Klem, Astrid
    DT-Kort`O`Mania

    SvarSlett
  5. Så herlig barnekort du har laget! herlige farger! Kjempe kjekt at du er med på utfordringen hos oss i kort o mania denne gang! Håper å se deg igjen en annen gang! Klem fra Ane i DT.

    SvarSlett

Populære innlegg