Sider

tirsdag 8. september 2015

Dåpskort


For noen uker siden fikk jeg spørsmål fra Norge
om jeg kunne lage et dåpskort til en liten gutt.
Det var kjekt å få denne utfordringen,
og jeg er så glad at jeg hadde tid til å få kortet ferdig
og å få sendt det av gårde med posten i god tid.
Dåpen var nå på søndag,
og kortet ble godt mottatt.

Motivet er fra Digistamp.
Ellers har min Cuttlebug vært flittig i bruk her.
Materialer og redskap:
Kort: Papeteria A6, hvit.
Blå, hvit og grønn kartong.
Embossing folder: "Swiss dots" fra Cuttlebug.
Ramme: Lifestyle.
Blomster og blader: EK Success og Atelier Terziev.
Navneplate: Spellbinders Scalloped Circle.
Halv-glassperler.




5 kommentarer:

  1. What a sweet little image Swissie, it looks gorgeous on your card. I love the die cut border around the outside and I also like the strip of embossed cardstock. Great work.
    Cheers,
    Beccy

    SvarSlett
  2. For et nydelig kort og fint motiv. Flott dekorert, så tenker det ble godt mottatt. :)

    SvarSlett
  3. what an adorable card! thanks for joining september challenge, Petra DT Beccy's Place

    SvarSlett
  4. Nydelig dåpskort! Tusen takk for hyggelige besøk og kommentarer i bloggen min!
    klem Unni

    SvarSlett
  5. Adorable picture and design! TFS! ~Niki

    SvarSlett

Populære innlegg