Sider

mandag 23. februar 2015

Minikort

Jeg har laget et minikort i størrelse 10x10 cm.
Inspirasjon fra jubileet til "Ett trykk".
I dag er utfordringen "Minikort".

Vanligvis er ikke kortene mine så veldig store.
Men jeg lager iallfall alltid doble kort,
slik at en kan skrive inni dem.
Dette kortet er enkelt,
og det var en liten utfordring for meg :)

Dessuten bruker jeg som oftest å holde meg til CAS-stilen,
uten noe dilldal.
Nå prøver jeg å legge på litt pynt etter hvert,
men jeg synes det er vanskelig.
Men vanskeligheter er som kjent til for å overvinnes,
så jeg lærer vel dette også etter hvert.


7 kommentarer:

  1. Moin Liv,
    dein Kärtchen ist traumhaft schön gestaltet. Ein sehr schönes Motiv ist das und die Hintergrundgestaltung finde ich auch sehr schön. Die schönen Blüten geben der Karte ein wunderschön frühlingshaftes Gesamtbild.
    Ich wünsche dir einen guten Start in die neue Woche.
    Liebe Grüße schickt dir Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Danke Heidi!
      Ich habe noch sehr viel zu lernen, was Gestaltung angeht. Und ich wage nie richtig, ein bisschen "frecher" zu sein. Bin ein vorsichtiger Typ, weist du :)
      Auch dir einen guten Start in die neue Woche. :)
      LG Liv

      Slett
  2. Så søtt kort! Veldig koselig at du ble med på utfordringen. Lykke til! Klem, Camilla

    SvarSlett
  3. What a sweet and charming card!! I love the little birds and the background stamping of birds. So glad you joined us at Vintage Utfordring~ Hugs, Rebecca

    SvarSlett
  4. Great creation - I like it! Thanks for joining Vintage udfordring.
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    SvarSlett
  5. Vilket vackert kort. Fina färger och ljuvliga detaljer. Tusen tack för att du är med och deltar i utmaningen hos Vintage Utfordring.
    Kram Åsalill

    SvarSlett

Populære innlegg