Sider

tirsdag 6. januar 2015

Litt nostalgi

I dag har jeg prøvd meg på et kort i vintage-stil.
Dette er et nærmest ukjent felt for meg,
så det blir nok litt prøving og feiling
dersom jeg skal fortsette med det.
Jeg er ikke flink til å bruke mye pynt,
så det kan hende kortet virker nakent.
Slike ting kunne jeg tenke meg å få en kommentar på,
for det er det en lærer av.
Og her på bloggen er den blå rammen dessverre
skarpere i fargen enn den er på kortet.


Jeg melder kortet på disse utfordringene:

5 kommentarer:

  1. so beautiful...lizzi vintage challenge

    SvarSlett
  2. I think you did a beautiful job with Vintage style and think your beautiful handmade flowers and the lovely blue frame are perfect accents! Thanks so much for joining us at Tuesday Throwdown for our favorite embellishments challenge!

    SvarSlett
  3. Vilket vackert kort. Jag tycker du har lyckats bra med vintage stilen och vad fint med blommorna. Tack för att du är med och deltar i Vintage Utfordring.
    Kram Åsalill

    SvarSlett
  4. Stilrent och fint kort med en härlig vintage känsla :)
    Tack för att du deltar i Vintage utfordring ♥
    Kram Marie

    SvarSlett

Populære innlegg