Sider

torsdag 1. januar 2015

Godt nytt år!

Jeg hadde vel omtrent gått i dvale på blogg-fronten.
Men arbeidsløs har jeg ikke vært,
selv om jeg ikke har laget kort siden 5. desember.
Etter "Koffermarkt" orket jeg ikke ta i kortutstyr.
Hadde det helt opp i halsen!
I dag har jeg kikket litt på Blogspot igjen
og tror jeg snart er klar for nye utfordringer.

Desember ble brukt til strikking av
gensere, sjal og noen kluter.
Denne genseren var julegave til et barnebarn,
og den ble meget godt mottatt.
Toåringen ville ha den på seg hele tiden.
Den er strikket i 100% Merino-ull.
Samme mønster som jeg har vist tidligere,
denne gangen i litt uvanlige farger.


2 kommentarer:

  1. Liebe Liv,
    ich wünsche dir ein gesundes, wunderschönes und kreatives neues Jahr
    liebe Grüße Simone

    SvarSlett
  2. Bezaubernd schöner Norweger Pullover, bin total begeistert!
    Herzliche Grüsse von Bea

    SvarSlett

Populære innlegg