Sider

mandag 27. oktober 2014

Englekort med blomster

Nå har jeg følt meg litt hjelpeløs et par dager.
På fredag kveld sa PC'en min takk for seg for godt.
Egentlig var det ikke helt uventet, men likevel temmelig trasig.
Så nå har jeg kjøpt meg en Mac
og prøver å sette meg inn i et helt nytt system.
Bildebehandlingsprogrammet har jeg ikke funnet ut av enda.
Må nok leke meg litt der, ja.

Kortet melder jeg på til utfordringen hos Card and scrap:
"Bruk blomster",
pluss et par julekortutfordringer.
Dette er et julekort i helt utradisjonelle julefarger.
Men her i Sveits blir iallfall gult, oransje og gyllent
ofte brukt til jul,
så kanskje det ikke er helt bak mål.

3 kommentarer:

  1. Another beautiful Christmas card Swissie, I love the colour combination and pretty flowers. Thank you for playing along with our Challenge at Christmas Cards All Year Round. We would love to see you again ... Anet DTx

    SvarSlett
  2. Moin Liv,
    ich finde deine Weihnachtskarte ganz wundervoll auch in der Farbgebung.
    Na dann viel Glück mit deinem neuen Mac-PC.
    Ich wünsche dir noch einen schönen Tag.
    Liebe Grüße Heidi

    SvarSlett
  3. Very pretty! I really like that cluster of flowers surrounding the image. Thanks for playing with CHNCC2.

    SvarSlett

Populære innlegg