Sider

lørdag 18. oktober 2014

Enda en barnegenser

For tiden veksler jeg mellom å lage kort
og å strikke kluter og barnegensere.
Alt skal være med på de to julemarkedene jeg skal delta på i advent.
Og tiden går fort, så her er det bare å henge i.
Da jeg kjøpte garnet til denne genseren for en uke siden,
var jeg ikke fornøyd med fargene.
Men det var faktisk det eneste de hadde av denne garnkvaliteten.
Og da tenkte jeg "Ok. Jeg kan da prøve iallfall."
Helt tradisjonelle farger for en norsk genser er det ikke.
Men nå er den ferdig.
Og helt "umulig" ble den ikke iallfall.
Ønsker alle en fin helg!


2 kommentarer:

  1. Der Pulli gefällt mir ganz ausgezeichnet.
    LG Ilse (thera)

    SvarSlett
  2. Ååå... så nydelig barnegenser ! Ser at du strikker kluter, det er noe jeg også har begynt med :) Ha en fin kveld hos deg, klem fra meg

    SvarSlett

Populære innlegg