Sider

mandag 7. april 2014

Bursdagshilsen til min lille store prinsesse

Det tok litt tid før det kom noe nytt fra meg her.
Sykdom med feber satte en stopper for kreativiteten.

I denne tiden hadde mitt eldste barnebarn bursdag,
12 år er hun allerede blitt!
Den viktigste presangen, en Bibel,
fikk hun da jeg besøkte henne i februar.
Da kjøpte jeg også denne notisboken
som hun så gjerne ville ha,
fordi den var i en av yndlingsfargene hennes! ;) 

Jeg kjøpte boken og tok den med hjem,
uten å si at jeg hadde tenkt den til henne.

Nå fikk jeg gjort den litt mer personlig.
Den kan hun bruke når hun leser i Bibelen sin.
Her kan hun skrive ned tanker
hun får i forbindelse med tekstlesingen.
Det er aldri for tidlig å begynne å studere Guds Ord!

Og heldigvis kom gaven fram i rett tid til den store dagen.
Alle sommerfuglene er i forskjellige rosanyanser.
Fargen på bildet stemmer altså ikke helt med virkeligheten.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg