Sider

tirsdag 11. mars 2014

Monokromatisk

Først vil jeg ønske velkommen til "Totenkjærringa", Karoline,
som ny leser av bloggen min.
Kjekt at du fant meg!

Jeg har prøvd meg på et monokromatisk kort etter gammelt.
Motivet har jeg fra internett, et vintagebilde jeg liker ganske godt.
Jeg har fargelagt motivet
med aquarel-farger,
og det er meningen at fargen skal være ujevn.

Siden utfordringen hos Vintageutfordring
er akkurat monokromatisk,
melder jeg kortet på der.
Jeg er nok fremdeles temmelig innstilt på CAS-kort,
synes det er vanskelig å fylle flatene helt ut.
Kunne tenke meg å få en rettledning fra noen som virkelig kan! :)

Jeg melder også kortet på hos The ABC-Challenge:
"G is for girls".


5 kommentarer:

  1. Så søtt kort du har laget, Liv :)
    Takk for at du deltar hos Vintage Utfordring.
    Klem fra Gunn:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig velkomst! Gleder meg til å se masse flotte kort :-)
    Nydelig kort du har laget :-)

    SvarSlett
  3. Et yndig kort du har laget.
    Og tøft med den rosa fargelegginga. :)
    klem.

    SvarSlett
  4. Guten Morgen Liv, das Kärtchen ist ja so süss geworden.
    Liebe Grüsse von Bea

    SvarSlett
  5. A gorgeous image and I love the colour scheme and card design. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

    SvarSlett

Populære innlegg