Sider

torsdag 9. januar 2014

Zum Geburtstag / Bursdagskort


Ich finde es schwierig, Männerkarten zu basteln.
Jetzt habe ich einige sportliche Motive gekauft,
die eigentlich gut passen.
Aber die Karte zu dekorieren, ist nicht einfach.
Entweder wird sie zu wenig
oder zu aufwändig dekoriert.
Ich muss üben.

***********************

Jeg  synes det er vanskelig å lage kort til menn.
Nå har jeg fått tak i noen sportsmotiver
som egentlig passer godt.
Men jeg har problem med å dekorere kortene.
De blir enten pyntet for enkelt eller for mye.
Jeg må nok øve meg!


Motiv: STAZ
Text: Stempel Art
Für die Stanzteile habe ich Cuttlebug benutzt.
Til diesene har jeg brukt Cuttlebug.

 http://kreativ-scrapping.blogspot.ch/2014/01/utfordring-1-frost-vinter-nyttar.html

4 kommentarer:

  1. Et fint kort med et flott motiv. Jeg syns det ble et flott kort til en mann.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK:)
    Jeanett

    SvarSlett
  2. Masculine cards can be difficult but sports is normally a good theme. Great card again Swissie. Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this time x

    SvarSlett
  3. Heisann.
    Så flott vinterkort du har laget :)
    Det stempelet var kjempe tøft!!

    Tusen takk for at du har deltatt hjå oss i Kreativ Scrapping :)

    Lykke til :)

    Klem frå Tine

    SvarSlett
  4. A very masculine card!

    Thank you so much for joining us at Cuttlebug Mania's challenge "Distressed"

    Cuttlebug & Hugs
    Jannie

    SvarSlett

Populære innlegg