Sider

onsdag 8. januar 2014

Nytt stempel, nye dies

Herzlich willkommen als Leserin von meinem Blog,
Sylvia Bollmann!
Für mich eine grosse Freude!

**************

Det er kjekt å leke seg med nye ting man har fått eller kjøpt.
Da jeg var i Norge i romjulen,
fikk jeg med meg en del nye stempler og dies
fra Martines Landhandleri på Kongsberg.
Alltid kjekt å stikke innom den butikken!
Noe av det jeg kjøpte, har jeg prøvd ut på dette kortet.


Spellbinders Nestabilities
Motiv: Papirdesign.no
Tekst:Hero Arts
Skilt: Docrafts
Snøkrystallpunch (vet ikke hvor jeg har den fra)
Alle dies stanset ut med Cuttlebug.

Jeg blir med på fölgende utfordringer:

10 kommentarer:

  1. Hi Swissie, welcome back at Cuttlebug Mania!

    Love your beautiful card!! Very delicate!

    Thank you so much for joining us at Cuttlebug Mania's challenge "Distressed"

    Cuttlebug & Hugs
    Jannie

    SvarSlett
  2. Hei, og Godt nytt år!
    Herlig julekort du har laget her, så flott med lilla.
    Klem, Berit

    SvarSlett
  3. Moin Swissie,
    ich wünsche dir ein gutes und gesundes Jahr 2014. Eine ganz wundervolle Karte hast du gebastelt. Ich bin noch nicht in Bastellaune, deshalb lasse ich alles ruhiger angehen.
    Ich wünsche dir noch einen schönen Abend.
    Liebe Grüße Heidi

    SvarSlett
  4. Thanks for sharing your beautiful card for CCAYR January anything goes challenge - hope to see you again soon, Hazel, CCAYR design team - you could also enter this into my CHNC challenge extra for January - I'd love to see it there too. x

    SvarSlett
  5. Very elegant card!
    Thanks for playing with us at Christmas Card Challenges this week!
    Monica - CCC DT

    SvarSlett
  6. Thanks for entering this lovely card for my CHNC challenge extra for January - hope to see you again soon x

    SvarSlett
  7. Gorgeous design and perfect for our Christmas Card Challenge. Thanks for joining in and hope to see you again soon. Hugs x

    SvarSlett
  8. Very pretty! That is such a great color and I love the sprinkling of snowflakes. Thanks for playing with us at CHNC2

    SvarSlett
  9. Beautiful Swissie, so pretty. Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this time x

    SvarSlett
  10. Lekkert julekort! Takk for at du scrapper med NSHK!

    Anne Lill - DT NSHK

    SvarSlett

Populære innlegg